Podrobnosti o žiadosti č. 22-120-00272


Žiadateľ: Csemadok ZO - Pre kultúru Žitného Ostrova - Csallóköz Kultúrájáért Közművelődési Közösség

Názov projektu: Ifjúság a kultúráért - kultúra az ifjúságért - 2022

Číslo žiadosti: 22-120-00272

Forma podpory: dotácia


Názov žiadateľa Csemadok ZO - Pre kultúru Žitného Ostrova - Csallóköz Kultúrájáért Közművelődési Közösség
Právna forma žiadateľa občianske združenie so sídlom v SR
Sídlo alebo miesto podnikania Bacsákova 240/13, 929 01 Dunajská Streda
IČO 001777170385
Štatutárny orgán (funkcia) 1. Štatutárny orgán: Mgr. Attila Lázok, , predseda
Číslo žiadosti 22-120-00272
Forma podpory dotácia
Žiadaná suma 10 900,00 €
Pridelená suma 0,00 €
Spolufinancovanie 600,00 € / 5,000 %
Program 1.2 / neprofesionálne umenie
Názov projektu Ifjúság a kultúráért - kultúra az ifjúságért - 2022
Začiatok realizácie 03.03.2022
Koniec realizácie 20.12.2022
Miesto realizácie/lokalita okres Dunajská Streda
Zhrnutie projektu Podľa schváleného programu Csemadoku, hlavne pre mládež je tento projekt vypracovaný. Kultúrne dedičstvo v sebe všeličo skrýva. Je pre nás neoceniteľným zdrojom informácií o dobe, v ktorej človek žil, o jeho spôsobe myslenia a konania, o spôsobe jeho každodenného života. Kultúrne dedičstvo je pre každý národ jedinečné, osobité a špecifické s mládežou je dôležitý nástroj na výchovu mladej generácie. Práca s mládežou je cieľavedomá činnosť, ktorá reaguje na potreby mladých ľudí a vedie k pozitívnemu rozvoju ich osobnosti. Je založená na princípe dobrovoľnej účasti mládeže, partnerského prístupu a vzájomného rešpektu. Jej úlohou je prispievať k zrelosti, nadchádzaniu životného smerovania a sebapoznania jednotlivca aj skupiny. Realizujú ju pracovníci odborne pripravovaní na túto činnosť. Neformálne vzdelávanie v práci s mládežou je cenný doplnok pôsobenia školy a rodiny. Neformálne vzdelávanie je vzdelávanie, ktoré prebieha mimo formálne vzdelávacie osnovy. Uskutočňuje sa na dobrovoľnom základe, má participatívny prístup zameraný na učiaceho sa aje úzko prepojené s jeho potrebami, cieľmi a záujmami. Neformálne vzdelávanie je cielené, štruktúrované a vedené tak, aby rozvíjalo osobnostné, sociálne a profesionálne zručnosti.

Rozpočet

Rozpočtová položka Rozpočet Žiadané
Práce a služby vykonané na faktúru 10 000,00 € 9 000,00 €
Nájom / prenájom techniky na realizáciu projektu 2 000,00 € 1 900,00 €
Spolu: 12 000,00 € 10 900,00 €

Hodnotenie

Kritérium
1. Relevantnosť zámerov a cieľov projektu – 0 až 20 bodov
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov
3. Kultúrno-spoločenský význam projektu – 0 až 20 bodov
4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov
5. Kvalita a výnimočnosť projektu – 0 až 20 bodov
Spolu 0
Zdôvodnenie komisie Odborná rada odporúča projekt nepodporiť. Odborná rada podporuje iný projekt s rovnakou tematikou.
Pozn.:

Celkové bodové hodnotenie žiadosti je 0 bodov.

V tabuľke je uvedený reálny súhrnný počet bodov od všetkých hodnotiteľov, ktorí hodnotili žiadosť, za jednotlivé kritériá spolu. Rozsah počtu bodov v popisoch kritérií je za jedného hodnotiteľa.

Ak sa celkové bodové hodnotenie líši od bodového hodnotenia spolu v tabuľke, tento rozdiel je spôsobený neúčasťou člena odbornej komisie na zasadnutí odbornej komisie. V takom prípade odborná komisia počas svojho zasadnutia postupuje podľa článku 5, bod 5 vnútorného predpisu Zásady, spôsob a kritériá hodnotenia žiadostí o poskytnutie finančných prostriedkov z Fondu na podporu umenia: Ak sa niektorý člen odbornej komisie nemôže zúčastniť celého hodnotenia žiadostí, alebo jeho časti, namiesto jeho bodov je tejto žiadosti automaticky pridelený priemer bodov, ktoré tejto žiadosti pridelia ostatní členovia komisie. Priemer automaticky vypočíta a pridelí registračný systém s matematickým zaokrúhlením na celé číslo.

V tabuľke vyššie nie je pripočítaný automaticky pridelený priemer bodov za člena odbornej komisie, ktorý sa nezúčastnil zasadnutia.

Kritériá hodnotenia - Program 1: (spolu 0 až 100 bodov)

1. Relevantnosť zámerov a cieľov projektu – 0 až 20 bodov

  • relevantnosť zámerov projektu s cieľmi a prioritami programu;
  • zrozumiteľnosť cieľov a aktivít;
  • zabezpečenie projektu odborníkmi;
  • komplexnosť projektu.

2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov

  • zadefinovanie cieľovej skupiny;
  • aktívne zapojenie cieľovej skupiny;
  • spolupráca cieľových skupín;
  • zameranie projektu na cieľové skupiny v regiónoch s kvalitatívne a kvantitatívne nepostačujúcou úrovňou kultúrneho života;
  • rozsah oslovenia širokej verejnosti.

3. Kultúrno-spoločenský význam projektu – 0 až 20 bodov

  • posilňovanie hodnôt národnostnej kultúry;
  • prínos k zachovaniu identity a materinského jazyka národnostnej menšiny;
  • merateľnosť výstupov projektových aktivít (napr. počet seminárov, počet oslovených respondentov vo vzťahu k téme projektu, počet zrealizovaných prieskumov, počet účastníkov na aktivitách a pod.);
  • reagovanie na aktuálne zmeny, priority a kultúrne potreby národnostných menšín.

4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov

  • opodstatnenosť a primeranosť jednotlivých nákladových položiek vzhľadom na obsah a povahu celého projektu, ale aj k reálnym trhovým cenám;
  • primeranosť a opodstatnenosť celého rozpočtu projektu a miery výšky spolufinancovania nad rámec povinnej spoluúčasti;
  • primeranosť žiadaných finančných prostriedkov vo vzťahu k projektu;
  • dôslednosť spracovania štruktúrovaného rozpočtu.

5. Kvalita a výnimočnosť projektu – 0 až 20 bodov

  • originalita projektu;
  • dlhodobá tradícia aktivít;
  • kvalita spracovania dokumentácie projektu;
  • formy a metódy realizácie projektu.
Späť
Späť

Ak máte nejaké otázky k vypĺňaniu žiadostí, obráťte sa na referenta FPKNM, ktorý má na starosti menšinu, v ktorej sa uchádzate o podporu. Kontakty referentov sú dostupné na adrese http://www.kultminor.sk/sk/kontakt.

Napíšte nám kliknutím na vhodný link v nasledujúcom texte: ak chcete nahlásiť chybu v aplikácii; ak chcete dať návrh na zlepšenie aplikácie; ak chcete opraviť údaje v žiadosti alebo v registrácii žiadateľa. Žiadosť o opravu údajov píšte iba z e-mailovej adresy, pod ktorou ste sa zaregistrovali v našom systéme.