Podrobnosti o žiadosti č. 24-120-00199


Žiadateľ: Zväz maďarských pedagógov na Slovensku Szlovákiai Magyar Pedagógusok Szövetsége

Názov projektu: Antológia súťaže a výstavy v umeleckej tvorivosti učiteľov s názvom „Aj tvoriť dovoľ...“

Číslo žiadosti: 24-120-00199

Forma podpory: dotácia


Názov žiadateľa Zväz maďarských pedagógov na Slovensku Szlovákiai Magyar Pedagógusok Szövetsége
Právna forma žiadateľa občianske združenie so sídlom v SR
Sídlo alebo miesto podnikania Elektrárenská cesta 142/2, 945 01 Komárno
IČO 17314348
Štatutárny orgán (funkcia) 1. Štatutárny orgán: Mgr. Irén Fekete, , predseda
Číslo žiadosti 24-120-00199
Forma podpory dotácia
Žiadaná suma 11 400,00 €
Pridelená suma 0,00 €
Spolufinancovanie 600,00 € / 5,000 %
Program 1.2 / Neprofesionálne umenie
Názov projektu Antológia súťaže a výstavy v umeleckej tvorivosti učiteľov s názvom „Aj tvoriť dovoľ...“
Začiatok realizácie 15.01.2024
Koniec realizácie 31.12.2024
Miesto realizácie/lokalita Komárno
Zhrnutie projektu Hlavným cieľom výstavy umeleckej tvorivosti učiteľov je, aby učitelia materských, základných a stredných škôl s vyučovacím jazykom maďarským sa zviditeľnili, predstavili svoje neprofesionálne tvorivé aktivity v rôznych oblastiach umenia. ZMPS v predošlých rokoch uskutočnil prvé tri ročníky multižánrovej súťaže, do ktorého si učitelia nominovali svoje tvorby v nasledujúcich odboroch: výtvarné umenie (maľba, grafika, sochárstvo), remeselnícke umenie (hrnčiarstvo, textilné umenie - výšivky, čipkárstvo, bábkarstvo, batikovanie, úžitkové a ozdobné predmety, výroba šperkov, výroba kože, rezbárstvo z dreva a kostí, ohňový smalt, linoryt a pod.), fotografovanie, modelovanie, počítačová grafika, literatúra (poézia, próza), skladanie hudby. Z najlepších diel bola vytvorená výstava a na slávnostnom otvorení boli prezentované aj hudobné a literárne diela. Tento rok plánujeme vydať antológiu z výstav, v ktorej uverejníme fotografie vystavených diel. Cieľovou skupinou sú pedagógovia pôsobiace v školách s vyučovacím jazykom maďarským na Slovensku, ktorí popri svojej vyučovacej činnosti sa venujú neprofesionálne umeniu.

Rozpočet

Rozpočtová položka Rozpočet Žiadané
Práce a služby vykonané na faktúru 3 000,00 € 3 000,00 €
Personálne náklady 1 500,00 € 900,00 €
Polygrafické náklady súvisiace s výrobou neperiodických publikácií 7 500,00 € 7 500,00 €
Spolu: 12 000,00 € 11 400,00 €

Hodnotenie

Kritérium
1. Relevantnosť zámerov a cieľov projektu – 0 až 20 bodov 0
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov 0
3. Kultúrno-spoločenský význam projektu – 0 až 20 bodov 0
4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov 0
5. Kvalita a výnimočnosť projektu – 0 až 20 bodov 0
Spolu 0
Zdôvodnenie komisie Odborná rada odporúča projekt nepodporiť. Odborná rada podporuje iné, kvalitnejšie projekty žiadateľa.
Pozn.:

Celkové bodové hodnotenie žiadosti je 0 bodov.

V tabuľke je uvedený reálny súhrnný počet bodov od všetkých hodnotiteľov, ktorí hodnotili žiadosť, za jednotlivé kritériá spolu. Rozsah počtu bodov v popisoch kritérií je za jedného hodnotiteľa.

Ak sa celkové bodové hodnotenie líši od bodového hodnotenia spolu v tabuľke, tento rozdiel je spôsobený neúčasťou člena odbornej komisie na zasadnutí odbornej komisie. V takom prípade odborná komisia počas svojho zasadnutia postupuje podľa článku 5, bod 5 vnútorného predpisu Zásady, spôsob a kritériá hodnotenia žiadostí o poskytnutie finančných prostriedkov z Fondu na podporu umenia: Ak sa niektorý člen odbornej komisie nemôže zúčastniť celého hodnotenia žiadostí, alebo jeho časti, namiesto jeho bodov je tejto žiadosti automaticky pridelený priemer bodov, ktoré tejto žiadosti pridelia ostatní členovia komisie. Priemer automaticky vypočíta a pridelí registračný systém s matematickým zaokrúhlením na celé číslo.

V tabuľke vyššie nie je pripočítaný automaticky pridelený priemer bodov za člena odbornej komisie, ktorý sa nezúčastnil zasadnutia.

Kritériá hodnotenia - Program 1: (spolu 0 až 100 bodov)

1. Relevantnosť zámerov a cieľov projektu – 0 až 20 bodov

  • relevantnosť zámerov projektu s cieľmi a prioritami programu;
  • zrozumiteľnosť cieľov a aktivít;
  • zabezpečenie projektu odborníkmi;
  • komplexnosť projektu.

2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov

  • zadefinovanie cieľovej skupiny;
  • aktívne zapojenie cieľovej skupiny;
  • spolupráca cieľových skupín;
  • zameranie projektu na cieľové skupiny v regiónoch s kvalitatívne a kvantitatívne nepostačujúcou úrovňou kultúrneho života;
  • rozsah oslovenia širokej verejnosti.

3. Kultúrno-spoločenský význam projektu – 0 až 20 bodov

  • posilňovanie hodnôt národnostnej kultúry;
  • prínos k zachovaniu identity a materinského jazyka národnostnej menšiny;
  • merateľnosť výstupov projektových aktivít (napr. počet seminárov, počet oslovených respondentov vo vzťahu k téme projektu, počet zrealizovaných prieskumov, počet účastníkov na aktivitách a pod.);
  • reagovanie na aktuálne zmeny, priority a kultúrne potreby národnostných menšín.

4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov

  • opodstatnenosť a primeranosť jednotlivých nákladových položiek vzhľadom na obsah a povahu celého projektu, ale aj k reálnym trhovým cenám;
  • primeranosť a opodstatnenosť celého rozpočtu projektu a miery výšky spolufinancovania nad rámec povinnej spoluúčasti;
  • primeranosť žiadaných finančných prostriedkov vo vzťahu k projektu;
  • dôslednosť spracovania štruktúrovaného rozpočtu.

5. Kvalita a výnimočnosť projektu – 0 až 20 bodov

  • originalita projektu;
  • dlhodobá tradícia aktivít;
  • kvalita spracovania dokumentácie projektu;
  • formy a metódy realizácie projektu.
Späť
Späť

Ak máte nejaké otázky k vypĺňaniu žiadostí, obráťte sa na referenta FPKNM, ktorý má na starosti menšinu, v ktorej sa uchádzate o podporu. Kontakty referentov sú dostupné na adrese http://www.kultminor.sk/sk/kontakt.

Napíšte nám kliknutím na vhodný link v nasledujúcom texte: ak chcete nahlásiť chybu v aplikácii; ak chcete dať návrh na zlepšenie aplikácie; ak chcete opraviť údaje v žiadosti alebo v registrácii žiadateľa. Žiadosť o opravu údajov píšte iba z e-mailovej adresy, pod ktorou ste sa zaregistrovali v našom systéme.