Názov žiadateľa | Občianske združenie Farebné lúče Včelince |
---|---|
Právna forma žiadateľa | občianske združenie so sídlom v SR |
Sídlo alebo miesto podnikania | Včelince 115, 980 50 Včelince |
IČO | 51285142 |
Štatutárny orgán (funkcia) | 1. Štatutárny orgán: Mgr. Vojtech Szajkó , , predseda |
Číslo žiadosti | 19-130-02151 |
Forma podpory | dotácia |
Žiadaná suma | 7 300,00 € |
Pridelená suma | 5 000,00 € |
Spolufinancovanie | 500,00 € / 6,410 % |
Program | 1.3 / vzdelávacie projekty |
Názov projektu | Aktívna mládež |
Začiatok realizácie | 15.09.2019 |
Koniec realizácie | 15.12.2019 |
Miesto realizácie/lokalita | Rimavská Sobota |
Zhrnutie projektu | Zámerom projektu je pripraviť možnosť vzdelávania mladých učiteľov v okrese. Učiteľia alebo ešte len vysokoškoláci by mohli dostať vzdelávaciu možnosť na to, aby lepšie pochopili vyučovacie metódy v praxe. Cieľom je poskytnúť dostatočné vedomosti pre mladú generáciu t.j. pre aktívnu mládež vo vyučovacich metódach. Mladí učiteľia by dostali možnosť zúčastniť sa na vzdelávacej aktivite, kde by mohli vymeniť vlastné skúsenosti z vyučovania. Projektová aktivity by boli: prednášký skúsených učiteľov zo základnej školy Tornaľa, Gemer, Rimavská Sobota, Hostice prezentácia vyučovacích metód mladších učiteľov a vysokoškolákov príprava metodickej príručky. |
Rozpočtová položka | Rozpočet | Žiadané |
---|---|---|
Personálne náklady | 1 500,00 € | 1 000,00 € |
Nájom / prenájom interiérov na realizáciu projektu | 1 500,00 € | 1 500,00 € |
Materiálové náklady nevyhnutne potrebné na realizáciu projektu | 4 000,00 € | 4 000,00 € |
Strava a občerstvenie | 800,00 € | 800,00 € |
Spolu: | 7 800,00 € | 7 300,00 € |
Kritérium | |
---|---|
1. Relevantnosť zámerov a cieľov projektu – 0 až 20 bodov | |
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov | |
3. Kultúrno-spoločenský význam projektu – 0 až 20 bodov | |
4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov | |
5. Kvalita a výnimočnosť projektu – 0 až 20 bodov | |
Spolu | 0 |
Zdôvodnenie komisie | Odborná rada odporúča projekt podporiť, avšak považuje výdavky na materiálové náklady za prehnane vysoké a odporúča ich žiadateľovi znížiť.. |
Pozn.:
Celkové bodové hodnotenie žiadosti je 229 bodov. V tabuľke je uvedený reálny súhrnný počet bodov od všetkých hodnotiteľov, ktorí hodnotili žiadosť, za jednotlivé kritériá spolu. Rozsah počtu bodov v popisoch kritérií je za jedného hodnotiteľa. Ak sa celkové bodové hodnotenie líši od bodového hodnotenia spolu v tabuľke, tento rozdiel je spôsobený neúčasťou člena odbornej komisie na zasadnutí odbornej komisie. V takom prípade odborná komisia počas svojho zasadnutia postupuje podľa článku 5, bod 5 vnútorného predpisu Zásady, spôsob a kritériá hodnotenia žiadostí o poskytnutie finančných prostriedkov z Fondu na podporu umenia: Ak sa niektorý člen odbornej komisie nemôže zúčastniť celého hodnotenia žiadostí, alebo jeho časti, namiesto jeho bodov je tejto žiadosti automaticky pridelený priemer bodov, ktoré tejto žiadosti pridelia ostatní členovia komisie. Priemer automaticky vypočíta a pridelí registračný systém s matematickým zaokrúhlením na celé číslo. V tabuľke vyššie nie je pripočítaný automaticky pridelený priemer bodov za člena odbornej komisie, ktorý sa nezúčastnil zasadnutia. |
|
Kritériá hodnotenia - Program 1: (spolu 0 až 100 bodov)1. Relevantnosť zámerov a cieľov projektu – 0 až 20 bodov
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov
3. Kultúrno-spoločenský význam projektu – 0 až 20 bodov
4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov
5. Kvalita a výnimočnosť projektu – 0 až 20 bodov
|
|
Späť |
Ak máte nejaké otázky k vypĺňaniu žiadostí, obráťte sa na referenta FPKNM, ktorý má na starosti menšinu, v ktorej sa uchádzate o podporu. Kontakty referentov sú dostupné na adrese http://www.kultminor.sk/sk/kontakt.
Napíšte nám kliknutím na vhodný link v nasledujúcom texte: ak chcete nahlásiť chybu v aplikácii; ak chcete dať návrh na zlepšenie aplikácie; ak chcete opraviť údaje v žiadosti alebo v registrácii žiadateľa. Žiadosť o opravu údajov píšte iba z e-mailovej adresy, pod ktorou ste sa zaregistrovali v našom systéme.