Podrobnosti o žiadosti č. 20-130-00178


Žiadateľ: Kultúrne centrum Údolia Bodvy a Rudohoria

Názov projektu: Vekkert nekünk is!

Číslo žiadosti: 20-130-00178

Forma podpory: dotácia


Názov žiadateľa Kultúrne centrum Údolia Bodvy a Rudohoria
Právna forma žiadateľa rozpočtová alebo príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je VÚC
Sídlo alebo miesto podnikania Hlavná 52, 045 01 Moldava nad Bodvou
IČO 42104076
Štatutárny orgán (funkcia) 1. Štatutárny orgán: Michal Kupec, MA, riaditeľ
Číslo žiadosti 20-130-00178
Forma podpory dotácia
Žiadaná suma 2 260,00 €
Pridelená suma 0,00 €
Spolufinancovanie 120,00 € / 5,042 %
Program 1.3 / vzdelávacie projekty
Názov projektu Vekkert nekünk is!
Začiatok realizácie 01.01.2020
Koniec realizácie 31.12.2020
Miesto realizácie/lokalita okres Košice-okolie, územie Košického samosprávneho kraja
Zhrnutie projektu Zámerom projektu je uskutočniť dve série výchovno-vzdelávacích podujatí/workshopov, ktorých realizátorom je divadelno-výchovné zoskupenie s názvom Dielňa Vekker, ktorú zastrešuje Gurigongo Symposium. 1. Realizácia umelecko-výchovných podujatí na námet maľby Osamelý céder od Tivadara Kosztku Csontváryho - Obsahom vzdelávacieho programu sú techniky a metódy múzejnej resp. galerijnej pedagogiky, výtvarnej techniky, kooperatívneho učenia a odborníkom vedené premietanie prezentácie o tvorbe Csontváryho s dôrazom na maľbu Osamelý céder v súvislosti s hľadaním identity, ako aj rôzne dramatické hry slúžiace na prehĺbenie sa v danej tematike. Žiaci sa pri absolvovaní umelecko-výchovného programu (ďalej len ako “UVP”) učia formulovať vlastný názor, premýšľať v súvislostiach, kriticky myslieť, spolupracovať, komunikovať, vzájomne hodnotiť. 2. Realizácia podujatí tvorivého čítania - účastníci majú možnosť oboznámiť sa s rôznymi literárnymi dielmi v netradičnej forme: pomocou etapového čítania, cez rôzne dramatické činnosti až po stretávanie s autormi textov. Cieľom našich podujatí je rozvíjanie čitateľskej gramotnosti, ďalej poukázať na to, že čítanie je zážitkom a tiež oboznámiť žiakov aj učiteľov so súčasnými literárnymi dielmi/autormi. Podujatie je určené pre nižšie ročníky základnej školy.

Rozpočet

Rozpočtová položka Rozpočet Žiadané
Personálne náklady 2 200,00 € 2 200,00 €
Strava a občerstvenie 20,00 € 20,00 €
Ubytovanie 160,00 € 40,00 €
Spolu: 2 380,00 € 2 260,00 €

Hodnotenie

Kritérium
1. Relevantnosť zámerov a cieľov projektu – 0 až 20 bodov 0
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov 0
3. Kultúrno-spoločenský význam projektu – 0 až 20 bodov 0
4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov 0
5. Kvalita a výnimočnosť projektu – 0 až 20 bodov 0
Spolu 0
Zdôvodnenie komisie Odborná rada odporúča projekt nepodporiť. Odborná rada odporúča dohodu s Gurigongo Symposium, ktorému odborná rada podporila hosťovanie.
Pozn.:

Celkové bodové hodnotenie žiadosti je 0 bodov.

V tabuľke je uvedený reálny súhrnný počet bodov od všetkých hodnotiteľov, ktorí hodnotili žiadosť, za jednotlivé kritériá spolu. Rozsah počtu bodov v popisoch kritérií je za jedného hodnotiteľa.

Ak sa celkové bodové hodnotenie líši od bodového hodnotenia spolu v tabuľke, tento rozdiel je spôsobený neúčasťou člena odbornej komisie na zasadnutí odbornej komisie. V takom prípade odborná komisia počas svojho zasadnutia postupuje podľa článku 5, bod 5 vnútorného predpisu Zásady, spôsob a kritériá hodnotenia žiadostí o poskytnutie finančných prostriedkov z Fondu na podporu umenia: Ak sa niektorý člen odbornej komisie nemôže zúčastniť celého hodnotenia žiadostí, alebo jeho časti, namiesto jeho bodov je tejto žiadosti automaticky pridelený priemer bodov, ktoré tejto žiadosti pridelia ostatní členovia komisie. Priemer automaticky vypočíta a pridelí registračný systém s matematickým zaokrúhlením na celé číslo.

V tabuľke vyššie nie je pripočítaný automaticky pridelený priemer bodov za člena odbornej komisie, ktorý sa nezúčastnil zasadnutia.

Kritériá hodnotenia - Program 1: (spolu 0 až 100 bodov)

1. Relevantnosť zámerov a cieľov projektu – 0 až 20 bodov

  • relevantnosť zámerov projektu s cieľmi a prioritami programu;
  • zrozumiteľnosť cieľov a aktivít;
  • zabezpečenie projektu odborníkmi;
  • komplexnosť projektu.

2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov

  • zadefinovanie cieľovej skupiny;
  • aktívne zapojenie cieľovej skupiny;
  • spolupráca cieľových skupín;
  • zameranie projektu na cieľové skupiny v regiónoch s kvalitatívne a kvantitatívne nepostačujúcou úrovňou kultúrneho života;
  • rozsah oslovenia širokej verejnosti.

3. Kultúrno-spoločenský význam projektu – 0 až 20 bodov

  • posilňovanie hodnôt národnostnej kultúry;
  • prínos k zachovaniu identity a materinského jazyka národnostnej menšiny;
  • merateľnosť výstupov projektových aktivít (napr. počet seminárov, počet oslovených respondentov vo vzťahu k téme projektu, počet zrealizovaných prieskumov, počet účastníkov na aktivitách a pod.);
  • reagovanie na aktuálne zmeny, priority a kultúrne potreby národnostných menšín.

4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov

  • opodstatnenosť a primeranosť jednotlivých nákladových položiek vzhľadom na obsah a povahu celého projektu, ale aj k reálnym trhovým cenám;
  • primeranosť a opodstatnenosť celého rozpočtu projektu a miery výšky spolufinancovania nad rámec povinnej spoluúčasti;
  • primeranosť žiadaných finančných prostriedkov vo vzťahu k projektu;
  • dôslednosť spracovania štruktúrovaného rozpočtu.

5. Kvalita a výnimočnosť projektu – 0 až 20 bodov

  • originalita projektu;
  • dlhodobá tradícia aktivít;
  • kvalita spracovania dokumentácie projektu;
  • formy a metódy realizácie projektu.
Späť
Späť

Ak máte nejaké otázky k vypĺňaniu žiadostí, obráťte sa na referenta FPKNM, ktorý má na starosti menšinu, v ktorej sa uchádzate o podporu. Kontakty referentov sú dostupné na adrese http://www.kultminor.sk/sk/kontakt.

Napíšte nám kliknutím na vhodný link v nasledujúcom texte: ak chcete nahlásiť chybu v aplikácii; ak chcete dať návrh na zlepšenie aplikácie; ak chcete opraviť údaje v žiadosti alebo v registrácii žiadateľa. Žiadosť o opravu údajov píšte iba z e-mailovej adresy, pod ktorou ste sa zaregistrovali v našom systéme.